Digitalt

Mit bloggerår i tal

2012 annual report

WordPress sendte mig en email nytårsdag med overskriften “Your 2012 in blogging”. Nu har jeg ikke før været den store blogger, så jeg var nysgerrig på, hvordan tallene så ud og hvordan de målte mit år i blogging. Med lækre visuals fortæller den mig, at

  • min blog har haft 2.800 views 
  • jeg har udgivet 40 nye indlæg
  • den travleste dag var d. 21 januar 2012, hvor jeg udgav indlægget “What did I do”, som også er det mest populære indlæg
  • jeg har uploadet 161 billeder, hvilket svarer til tre billeder om ugen for hele året

annual report 1

Ud over disse relativt kedelige tal, fortæller den mig også nogle ting jeg ikke selv havde undersøgt. For eksempel at

  • at folk der har søgt på “engelsk telefonboks” og “flybilletter til London” og “Hummel online communicator” er endt på min blog
  • at Top 5 referencesider har været Facebook, translate.google.com (huh?), en.forums.wordspress.com, da.wordpress.com og til sidst min yndlings, twitter.com.
  • der har været folk fra 27 forskellige lande inde og se min blog. Flest er dog fra Danmark, England og lidt overraskende USA.

annual report 2

Det var mit bloggerår i tal. Jeg håber, de gode takter vil fortsætte i 2013. Jeg glæder mig til at dele flere tanker, inspiration og opfindsomme digitale ting med jer! Godt nytår :-)

Psst! Er du til tal, kan du læse hele rapporten her: Click here to see the complete report.

Skriv et svar

