Digitalt / London

Sommerfornemmelser.

Vi har vist alle fået en forsmag på sommeren i sidste uge, både på dansk og engelsk grund. Det har været helt fantastisk godt vejr med høj solskin, blå himmel og bare ben.
Jeg er vild med det!

20120602-211755.jpg

Stefan kom lørdag for en uge siden og blev til onsdag morgen. Det var egentlig ikke meningen han skulle være kommet, men det var fantastisk at få lov at være sammen en sidste gang i London og så med så godt vejr. Vi brugte det meste af søndag i parken, hvor vi blev en smule solbrændte. Mandag tog vi en båd fra Greenwich Pier til Bankside, hvor vi hang ud på græsset foran Tate Modern. Vi ville egentlig have set en ny udstilling af Damien Hirst, men vi syntes den var lidt for dyr. Så det blev til en afslappet eftermiddag langs Themsen. Vi spiste aftensmad på den spanske tapasbar i Covent Garden, hvor jeg også var med Maria. Endnu en gang en stor succes!

20120602-211930.jpg

Tirsdag var jeg på arbejde, mens Stefan arbejdede hjemme på mit værelse. Ved fem tiden kom han ud og hentede mig på kontoret, så han kunne se det. Det var dejligt, at kunne vise det frem til ham. Og det var så vores sidste weekend sammen i London – i hvert fald for denne omgang.

20120602-212030.jpg

Onsdag morgen havde Mark, Suket og jeg møde med Alastair fra Google. Det var ret fedt, at se Google kontoret indefra. De har lækker fitnessfaciliteter med egne fittnessinstuktører, lounge område, og en fuldstændig fantastisk stor kantine med buffet, hvor vi spiste morgenmad. Alastair gennemgik nogle punkter i vores Google Analytics med os, hvilket var meget lærerigt for mig. Jeg vil gerne forstå SEO bedre, så jeg kan arbejde mere strategisk med det. Efter mødet gik vi ned på Somerset House, hvor Walpole (luksus Britiske retailors) afholdte Press Day for deres medlemmer, så vi minglede os rigtig med andre luksus brands og fik selvfølgelig en goodiebag med hjem:)

Her i weekenden er byen på den anden ende, fordi Dronning Elizabeth har 60 års jubilæum, som I sikkert alle sammen har hørt om. Jeg har endnu ikke helt besluttet hvordan det skal fejres, men det er meget sjovt at være her til sådan en historisk begivenhed.

That’s all for now.

One thought on “Sommerfornemmelser.

Skriv et svar

