Digitalt / London

Praktikanten.

Jeg føler mig lidt som den travle bi for tiden, der sværmer rundt og laver ting hist og her. Men på den gode måde. Så folkens, det gamle ordsprog “Intet nyt, er godt nyt” er lige så sandt som det er sagt.

Men hvad har jeg så så travlt med? Ja, som nogen af jer nok har bemærket, så er jeg begyndt i praktik hos en luksus online retailer. Her over kalder man det at være en ‘intern’. Jeg sidder og laver copywriting, brainstormer brand identitet, udarbejder mission statement og udtænker en strategi for deres sociale medier. Alt sammen noget jeg er helt vild med!

20120524-210008.jpg

Men jeg er heldigvis ikke alene om det. Mark, som ejer Brummells of London, sidder ved siden og er heldigvis en god arbejdsgiver, og Suket, som sidder over for mig, er dygtig på den kreative front. Så vi er et godt lille team og jeg lærer utrolig meget. Det er ikke lønnet, men jeg får 100 pund om ugen til at dække mine udgifter. Kontoret ligger ude i Fulham, som er et skønt sted, men det ligger i over i den anen ende af London, så jeg bruger en del tid i tuben hver vej. Jeg arbejder hver dag fra kl. 9 til en 17-18 stykker. Så det er en nogle lange dage, men jeg synes jeg får en masse gode oplevelser ud af det.

20120524-210128.jpg

Den anden dag mødtes jeg med de fleste fra Alpha gruppen til vinsmagning i en vinkælder ved Earl’s Court. Vinskænkeren var Australsk og fortalte entusiastisk om alle deres fantastiske vine. Og det var de virkelig – altså fantastiske. Jeg faldt pladask for deres champagne og flere af de røde. Vi smagte 10 vine i alt, så vi var rundt om både røde, hvide, dessert og mousserende. Vi fik lækre pizzaer til. Super hyggelig aften!

20120524-210305.jpg

Og så er sommeren jo endelig kommet. Det er skønt! Der kommer så meget mere liv i byen og jeg er så småt begyndt at blive lidt trist ved tanken om skulle flytte herfra. London er en livlig by med masser af personlighed og jeg kommer til at savne at bo her. Men hvem ved, om man kommer tilbage en dag…

Skriv et svar

