London

Eksaminer og et maraton

Semestret synger på sidste vers. I dag har jeg været til min sidste time på uni og jeg er gået i gang med den sidste opgave, der skal skrives i cosmopolitics.

Timen i dag var i faget ‘Working in Media and Creative Industries’, hvor vi skulle lave en kort præsentation af den rapport vi har skrevet. Jeg har skrevet om public relations og min præsentation gik fint. Så nu skal der “bare” skrives 5.000 ord om global justice, som skal afleveres d. 3 maj og så kan jeg kaste håndklædet i ringen for denne omgang.

I søndags var der London Marathon, hvor omkring 36.000 mennesker løb igennem Greenwich om formiddagen. Vi var en fem stykker oppe og heppe på dem, som de wooh-girls (her skal man muligvis have set How I Met Your Mother, for at forstå den reference) vi nu engang er:) Der var så mange mennesker i underlige kostumer og stemningen var høj.

I aften skal jeg til lovsangsaften i HTB kirken. Du kan tjekke det ud her: http://www.the2012.org.uk/london-calling. Det bliver fedt fedt!

Men næsten endnu mere spændende er det, at selveste dronningen kommer til Greenwich i morgen og genåbner det berømte sejlskib, Cutty Sark. Så hende skal jeg og pigerne op og hilse på. Vi regner med et billede og en autograf, som det mindste:)

Skriv et svar

