London

Easterbreak + det løse

Det er efterhånden mange dage siden jeg sidst har opdateret på min færd her i London. Det skal der laves om på i dette øjeblik. Så her er en update på de sidste to uger…

Jeg har fået tre ugers påskeferie. Den blev indledt med at jeg afleverede min første af fire eksamensopgaver. Vejret var fantastisk og vi havde endda en hel dag i parken, hvor vi spiste jordbær, spillede frisbee og fodbold i bare tæer. Siden da er vejret blevet lidt koldere og vi har også haft dage med regn.

Nationalretter

Vi har også måttet sige farvel til en af de tjekkiske piger. Hun holdte en afskedsfest/fødselsdagsfest, hvor alle skulle tage en nationalret med. Ditte og jeg lavede frikadeller og kold kartoffelsalat og det var et kæmpe hit:) Derudover har der været afslutningsfest for Alpha, men heldigvis er jeg ikke holdt op med at se de dejlige mennesker fra gruppen. Faktisk inviterede Neil og Laura (et sydafrikansk par, som nu bor permanent i London) til barbeque fest hos dem en lørdag. Det var så hyggeligt og vi brugte det meste af dagen på at spise god, grillet mad.

På Camden Marked

For elleve dage siden kom Stefan igen til London. Det har været et dejligt og langt gensyn og vi har fået set mere af London. Vi har blandt været på Imperial War Museum, som var overraskende godt, set to udstillinger på Hayward Gallery, nydt godt vejr i Camden, smagt på delikatesser på Borough Market under London Bridge og gået tur i Hyde Park. Vi var også en tur i Wales, hvor vi bl.a. var på vandretur i Tinterns smukke bjerge.

Tintern i Wales

Nu er jeg mig igen med kun to måneder tilbage i London. På den ene side er jeg begyndt at glæde mig til at komme hjem igen og holde sommer i dejlige Aarhus. På den anden side vil jeg også nyde min sidste tid her i fulde drag!

Min påskeferie er slut om en uges tid. Den 10. maj skal jeg aflevere min sidste eksamensopgaver, så de næste to uger står på intensiv opgaveskrivning samt et besøg fra min skønne veninde Thea. Vi har planer om tage til Hillsong kvindekonference her i London og det ser jeg frem til med forventningsglæde!

Det var en lidt kort opdatering, men så er vi vist på samme side igen og det er altid rart:)

Skriv et svar

