London

Hjem til Aarhus.

Igår kom jeg tilbage til London efter en weekend i Aarhus. Det har ikke været planlagt særlig længe, at jeg skulle hjem i weekenden, så der var heller ikke rigtig nogen der vidste det.

Det var dejligt at komme hjem til Aarhus. Selvom det er en lille by og den ikke har lige så meget at byde på som London, så er det et sted med gode mennesker. Og så er det mit hjem:) Så det var dejligt at være hjemme, men samtidig også lidt specielt, for jeg havde jo ikke min egen lejlighed, så jeg var alligevel ikke helt ‘hjemme’.

Stefan og jeg havde nogle dejlige dage sammen, hvor vi bl.a. lavede god mad, besøgte mine bedsteforældre i Valsgård sammen med mine forældre og søskende, var til kandidatfest og til gudstjeneste i Bykirken. Derudover blev jeg klippet (pyvh, det var rart at få klippet lidt af de lange lokker), fredag formiddag spiste jeg lækker brunch med Anne fra mit hold og drak en kop kaffe med Thea om eftermiddagen:) Ellers stødte jeg på flere kendte folk rundt i byen og det var meget sjovt at se deres overraskede ansigter, når de så mig.

20120320-134642.jpg

Nu er jeg tilbage og igår var jeg sammen med en masse af de andre udvekslingsstuderende for at fejre (engelske) Martin og Petra’s fødselsdag. Det var dejligt at se dem alle sammen igen og selvom det var lidt svært, at skulle sige farvel til Aarhus for anden gang, så var det rart at komme tilbage til London igen. Det er trods alt mit hjem lige nu:)

20120320-134736.jpg

PS: Undskyld til jer jeg ikke har set – jeg kan stadig rigtig godt li’ jer:)

2 thoughts on “Hjem til Aarhus.

    • Dejligt Lis! Ville gerne have sagt hej til jer også, hvis der havde været mere tid! Men nu er der heldigvis ikke så længe til at jeg kommer hjem:) Håber alt er vel.

Skriv et svar

