Musik

M&S på tur

Jeg har haft besøg af den søde Maria i weekenden:) Hun kom torsdag aften, hvor jeg hentede hende inde på Liverpool Street. Vi tog 47’eren hjem til Greenwich. Det var dejligt at se hinanden og vi havde en hel del catching up to do.

Da vi kom hjem og endelig fik luft i luftmadrassen vha. mund-til-madras metoden, kunne vi lægge os til at sove. Lørdag sov vi indtil vi ikke kunne sove mere og så begav vi os på eventyr. Før vi tog ind til byen, skulle hun se universitet og vi gik en tur på Greenwich markedet. Der købte vi lidt sushi til at tage med i toget. Vi startede med at tage ind til Westminster og snuse lidt rundt ved Big Ben, Westminster Abbey og London Eye, hvorefter vi begav os ned mod Trafalgar Square. Efter lidt frokost tog vi på The National Portrait Gallery, som jeg havde glædet mig længe til at se. Det var en rigtig god oplevelse og så kunne vi sige, vi havde været lidt kulturelle. Inden aften nåede vi op af Regent Street og ind i Zara, hvor der blev shoppet lidt tøj.

Maria på Trafalgar Square

Maria havde inviteret mig på Lion King musical om aftenen, så inden da gik vi på tapas restaurant i Covent Garden og det var lækkert! Dagen sluttede i teatret, hvor vi nostalgisk overværede en smuk og sjov opførelse af Lion King. Vi sad godt nok helt oppe bagerst, men det var en fed oplevelse trods det.

Lørdag begyndte vi dagen med en løbetur i parken. Derefter tog vi til Camden marked, og nød solen nede ved vandet. Efter et par timer tog vi ind på Oxford St. for at kigge på tøj i den kæmpe Topshop. Om aftenen smuttede vi ud til Shoreditch, spiste aftensmad på den amerikansk-inspireret The Diner og sluttede dagen af med et par lækre cocktails på en bar tæt på. Vi tog ikke alt for sent hjem, for Maria skulle afsted kl. 03 om morgenen for at nå sit fly.

Jeg nød virkelig at ha’ besøg og dejligt at kunne dele nogle oplevelser sammen her i London:)