London

Kærestebesøg.

I fredags kom den længe ventede dag, hvor Stefan igen kom på besøg. Vi havde ikke set hinanden i en måned og ja, måske lyder det ikke som lang tid, men jeg kan garantere at det føltes som meget lang tid!

Jeg mødtes med ham inde på Liverpool Street. Vi gik ned på Spitalfields markedet og spiste lækker brunch. Eftersom at jeg stadig var syg og Stefan havde været tidligt oppe, tog vi hjem efter at have spist. Om aftenen tog vi ud til ASDA og handlede ind til de næste par dage.

Foran St. Paul

Lørdag tog vi ind til byen med bussen og gik hen til St. Paul’s katedralen. Vi kiggede kun ind, for det kostede £14.50 at komme ind. Men det er klart en imponerende kirke indefra. Vi købte et par sandwich og spiste på trappen foran kirken, mens vi varmede os i solens stråler. Tæt på St. Paul’s lå der et shoppingcenter, hvor vi gik over i. Stefan købte lidt tøj der og så tog vi bussen ind til Trafalgar Square, hvor der er nedtælling til OL. Derfra gik vi ned mod Westminster og vi kom bl.a. forbi Horseguard og Churchill’s War Room på vejen. Fra Westminster tog vi tuben hjem og lavede tortillas til aftensmad – lækkert:) Senere på aftenen mødtes vi med Ditte, Emma og to af hendes veninder, som også er på udveksling i England, på pubben Spoons.

Nedtællingsuret til OL

Søndag så vi film der hjemme indtil Stefan tog afsted for at se fodbold sammen med sin kollega, som bor i London. Jeg mødtes med ham igen ved kirken, hvor vi var til 6.30 gudstjenesten. Endnu engang en skøn prædiken og Stefan mødte to af pigerne fra min alphagruppe. Efter gudstjenesten tog vi hjem.

Foran Big Ben

Mandag brugte vi det meste af dagen i King’s Cross og tirsdag var vi bl.a. på Science Museum i South Kensington, gik rundt i Covent Garden og spiste lækre pizzaer på den italienske restaurant Bianco 43 her i Greenwich.

Science Museum

Det har været nogle afslappede dage, vi har haft sammen og vi har ikke leget helt så meget turister, som de andre gange, men det har også været rart. Så nu er jeg klar til at få besøg af Maria i aften – og jeg glæder mig!

One thought on “Kærestebesøg.

1. Kære Camilla!
    Dejligt at høre, at I har nydt det. Men der er jo den hage ved skønne dage, at de går så hurtigt:-)

Vi har ikke hørt fra Stefan siden han kom tilbage, men vi går da ud fra han er ankommet til Århus,og så har han nok brug for lige at finde sig selv.