London / Mode

Siden sidst.

Bum bum – hvad er der sket siden sidst? En del og så alligevel ikke. Jeg tror, hverdagen har sat ind. Sådan føles det i hvert fald. På den gode måde altså. Jeg kender efterhånden byen, universitetet, kommer i en dejlig kirke og har lært en del gode mennesker at kende. Så på den måde er det ved at være hverdag at bo i London.

Brunch med de danske og franske piger

I søndags var Emma, Ditte og jeg ude at spise brunch med to franske piger. Den pige kender vi fra uni, de to andre var hendes veninder. Vi spiste brunch ved Spitalfield markedet og efterfølgende var vi på vintageshopping i ned af Brick Lane, som er en gade ud mod Shoreditch området = east upcoming London. Der var særligt en vintagebutik, Blitz hed den, som stod ud. Der var SÅ meget vintage: sko, tøj, tasker, solbriller, møbler, you name it. Der skal jeg helt sikkert tilbage og kigge videre. Vil gerne have mit et par sorte Levi’s shorts og tror der er god mulighed for at finde et par der.

Jeg tog hjem alene hen på eftermiddagen, så jeg kunne komme hjem og spise aftensmad inden jeg tog til gudstjeneste 18.30 i South Kensington. Jeg sad/stod (der er nemlig ikke stole i kirken, så enten står man eller sidder på gulvet) sammen med et par stykker fra min alphagruppe. Det er rigtig rart at have nogle man kender, at være til gudstjeneste med. Vi er halvvejs i en serie af gudstjenester, der handler om relationer. Denne gang var temaet tilgivelse. Det var en rigtig god prædiken holdt af Jamie Haith – tag og se videoen, hvis du ikke allerede har, på det her link:

http://www.htb.org.uk/ai_media/380

Både før, i og efter weekenden var der fantastisk vejr med helt op til 16 grader! Det har vi selvfølgelig udnyttet og spist frokost flere gange i parken, som I kan se på billederne.

One thought on “Siden sidst.

  1. Hey, der er noget galt! Du er i London og har godt vejr, jeg er i Cali og har dårligt.. det er helt omvendt ;)
    (men jeg griner nu stadig lidt af, at 16 grader er ‘godt vejr’)
    <3

Skriv et svar

