London

A Night Out

Igår aftes var jeg ude og spise med de andre danske piger. Vi tog ind til Covent Garden, som er et område med mange restauranter og steder at gå i byen. Vi spiste på en belgisk restaurant, som var super charmerende. Det var nede i en kælder, som var meget råt indrettet og muslingerne jeg bestilte, blev serveret i en tingryde.

Tjenerne havde munkekostumer på – de skulle vist ligne ølmunke;) Maden var rigtig lækker og jeg fik endda en frugtøl bagefter, som var et hit (jeg er jo ellers ikke meget for øl).

Efter maden tog vi ind og dansede natten væk – blandt andet på et sted, hvor vi bogstavelig talt var de eneste hvide. Det var en speciel, men sjov oplevelse! En dejlig aften, alt i alt:)

Idag har jeg været til noget der hedder Tuttle. Hver fredag mødes kreative mennesker og iværksættere for at diskutere, udvikle og evaluere ideer og projekter. De mødes hos Centre for Creative Collaboration, som ligger i King’s Cross og som er et sted, der forsøger at “tænke ud af boksen” og hvor iværksættere kan få lov at søsætte deres projekter.

Det var en lidt mærkelig oplevelse bare at dukke op til det, men fordi jeg ingen forventninger havde til det, blev det egentlig en meget god oplevelse. Jeg fik snakket med flere spændende mennesker og kunne godt finde på at komme igen. Man lærer jo altid noget ved at prøve noget nyt!:)

Endelig har jeg selvfølgelig set håndbold – HURRA for at Danmark er i finalen!!!

Skriv et svar

