London

What did I do?

Jeg har fået piercet mit øre. That’s what happens in London! 

Den er ret fin og lidt rå, hvis jeg selv skal sige det. Føler mig en smule rebelsk :P
Mest fordi sidst jeg blev piercet, var jeg noget der ligner knap nok teenager, så var lidt spændt på at sidde i stolen igen. Men det var en super cool fyr, som gjorde det og jeg er rigtig glad for den! Ditte, Katrine og Emma var med mig. Det var faktisk Ditte og Emma, som inspirerede mig til det.

Efter jeg var blevet piercet, tog vi fire piger til Notting Hill. Vi besøgte Portobello markedet og selvfølgelig “The Travel Bookshop” fra filmen Notting Hill med Hugh Grant og Julia Roberts – an all-time favourite. Desværre er butikken lukket nu, så der er kun facaden tilbage. Jeg må indrømme, at jeg blev super begejstret for Notting Hill – ikke mindst pga. den enormt lækre avocado burger og skinny fries vi fik på en burger café, så nu er Hampstrad skrottet til fordel for Notting Hill :)

Skriv et svar

