London

Something.

Inden jeg tog til London, hjalp jeg en sød pige (Mia) med hendes eksamensopgave på stylistuddannelsen. Opgaven bestod i at demonstrere et tema (ulykkelig kærlighed) og bruge et showpiece (sløjfen i håret). Det kom der dette billede ud af…

Så har man også prøvet det :)

Ellers er det nye, at jeg har været til undervisning for første gang herovre. Faget var “Working in Media and Creative Business”. Eftersom at de har været i gang med faget i et halv år, bliver man kastet midt ind i det. Men det gik nu fint nok og det var på ingen måder svært at følge med. Så jeg glæder mig til at komme i gang med de andre fag også og føle mig som en studerende igen :)

Skriv et svar

