London

Aktiv Londoner

Jeg startede dagen med at løbe en tur i Greenwich Park. Der er en meget stejl bakke, som jeg tog straight up, så det kommer jeg helt sikkert til at betale for i morgen.

På løbetur i Greenwich

I eftermiddag tog jeg ind til centrum sammen med en af de andre. Vi stod af ved Green Park og gik ned til Buckingham Palace. Vi legede rigtig turister og tog en masse billeder. Siden der ikke er en lækker strand jeg kan ligge og dase på, bliver jeg jo nødt til at være lidt kulturel ;)

Indgangen til Green Park ved Buckingham Palace

Vi fortsatte op til Hyde Park, som er enorm stor! Vi gik fra den ene ende til anden og fandt både svaner og gæs i The Serpentine søen, som ligger midt i parken. Det er virkelig dejligt at der er så mange grønne områder i en storby som London. Der er rigtig mange som nyder godt af det – det er for eksempel et meget populært sted at løbe.

Til slut endte vi ved Albert Hall, som vel svarer lidt til det Kongelige Teater der hjemme. Vi så det kun udefra, men det er en meget smuk og historisk bygning. Det kunne være fedt at komme til en koncert der! Derefter tog vi hjem og lavede kartoffelmos med bacon – lækkert!

Skriv et svar

